7 MADDEDE SİTE YÖNETİMLERİNİN MÜTEAHHİTLERE KATKISI
1.Günümüzde imalat ve üretimin vazgeçilmez süreçlerinden
biri de Satış Sonrası Hizmetlerdir. Bu
hizmetin varlığı bile müşteri edinme ve satışı olumlu sonuçlandırmada büyük
katma değer sağlar. Özellikle konut sitesi imalatında, satış sonrası
hizmetlerden en çok ve etkili müşteri tepkisi müteahhitlerce mayalanan Site
Yönetimleridir.
2.Müteahhitlerimiz, Site Yönetimlerini angarya veya basit
bir iş olarak değil, markanın imajı için sürecin bir parçası olarak görmelidir.
3.Günümüzde konutlar, aynı motorlu araçlar gibi vergisinin
haricinde de durduğu yerde masraf yazma
özelliğine sahiptir: Aidatlar, Merkezi Isınma, Ortak Alan Bakımları, Vs.
4.Tüm bu giderlerin düşük olmasını sağlamanın yanında emlak
değerinin artmasını sağlayacak olan çabayı ancak etkin tasarım ve organizasyonu
hazırlanmış Site Yönetimleridir.
5.Bunlardan dolayıdır ki; Site Yönetimleri, imalat ve
pazarlama-satış gibi projenin bir parçasıdır ve site yönetimlerinin becerisi
refere müşteri sayısını olumlu yönde etkilemektedir.
6.Site yönetimi kat irtifakının kurulması yani hafriyatla
birlikte resmi-yarı fiili olarak başlar. İşte bu gerçek ve gerekliliğin
farkında olmayan müteahhitler, site yönetimini oturumla birlikte başlatırlar ve
sonuçta; su-elektrik-doğalgaz işlemlerinde yanlış muhataplıktan dolayı fazla
gider oluşur, bu giderin sebebini bile bulmak çok zor olduğu gibi, tekrar
işlemler gerekir.
7.Bunların yanında yalnızca klasik ihtiyaç listesi yaklaşımı
ile mimarize edilen alanlar, oturuma yönelik işlevsellikte olmadığından site
yönetimleri sürecinde çeşitli sorunlara sebebiyet verir ve imalatçı firmanın
refere müşterisini azaltır, çünkü primlenme bu atlanılmışlıktan olumsuz
etkilenir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder